Mòdul 6 - Conclusions

Sessió 15. La comunicació social de la ciència + Taller d’idees + Acte de cloenda i presentació de projectes

Dia: Dissabte 17 d'octubre

Horari: 10.00h a 17.00h

Lloc: IBEC, Baldiri Reixac 10-12

Coordinació de la sessió: Pilar Jiménez

Sessió a càrrec de: Ester Sánchez y Pilar Jiménez

Idioma: Català / Castellà

Durant aquesta jornada descobrirem la importància de les fonts d’informació i treballarem com comunicar ciència a la societat.

Es realitzaran dos tallers pràctics, al primer treballarem les fonts d’informació científica així com els diferents formats en que es presenta aquest tipus d’informació; llibres, articles, webs, repositoris, blogs, etc.

La segona part de la sessió treballarem diferents estratègies per a comunicar ciència a la societat i analitzarem exemples de bones i males pràctiques de comunicació de la ciència als mitjans.

Durant aquesta sessió es presentaran els treballs davant un comitè d’experts de l’IBEC que valorarà cada treball.

Es farà una petita sessió de comiat als alumnes.

<Tornar al Programa