Sessions introductòries

Coordinació de la sessió: Pilar Jiménez

Sessió a càrrec de: Josep Samitier, Isabel Oliveira y Pilar Rodríguez

Idioma: Català / Castellà

En aquesta sessió introductòria a càrrec del director del centre, el Prof. Samitier, definirem les àrees de la bioenginyeria i descobrirem què ens cal conèixer abans de fer recerca. Els assistents participaran d’un taller pràctic de bones pràctiques de laboratori que els permetrà assolir els coneixement bàsics per a la realització dels tallers posteriors.

Sessió 2. La comunicació social de la ciència

Dia: Dissabte 27 de gener

Horari: 9h a 14h

Lloc: IBEC, Baldiri Reixac 10-12

Coordinació de la sessió: Pilar Jiménez

Sessió a càrrec de: Ester Sánchez i Pilar Jiménez

Idioma: Català

Durant aquesta jornada descobrirem la importància de les fonts d’informació i treballarem com comunicar ciència a la societat. Es realitzaran dos tallers pràctics, al primer treballarem les fonts d’informació científica així com els diferents formats en que es presenta aquest tipus d’informació; llibres, articles, webs, repositoris, blogs, etc. La segona part de la sessió treballarem diferents estratègies per a comunicar ciència a la societat i analitzarem exemples de bones i males pràctiques de comunicació de la ciència als mitjans.

<Tornar al Programa

<Tornar al Calendari del curs