IRB Barcelona

L’Institut de Recerca Biomèdica (IRB Barcelona) és un centre d’investigació de renom internacional dedicat a entendre qüestions fonamentals sobre la salut i les malalties humanes.

La recerca a l'IRB Barcelona està realitzada per 26 grups que treballen conjuntament amb l'objectiu comú de dur a terme projectes multidisciplinaris que s'ocupen de problemes biomèdics importants que afecten la nostra societat.

Els objectius de l’institut inclouen dur a terme una recerca multidisciplinària d’excel·lència en un marc entre la Biologia, la Química i la Medicina, oferint als seus membres, estudiants i visitants una formació d’alt nivell en l’àmbit de les biociències. També oferim un component d’innovació mitjançant la transferència activa de tecnologia com a un benefici envers la societat, així com la participació en un diàleg obert amb el públic mitjanant activitats de participació i educació.