Mòdul 1 - Sessions introductòries sobre la dietètica i la nutrició. Tallers pràctics Fundació Alícia

Sessió 2. Coneixements nutricionals i dietètics bàsics

Dia: Dissabte 2 de febrer

Horari: 10h a 14h

Lloc: Hospital Universitari de Bellvitge - Carrer de la Feixa Llarga, s/n, L'Hospitalet de Llobregat, Barcelona

Coordinació de la sessió: Dr. Xavier Pintó

Sessió a càrrec de: Dr. Xavier Pintó i el seu equip de Unitat Lipidologia i Risc Cardiovascular - Equip Predimed Plus

Idioma: Català i castellà

Es presentaran els coneixements nutricionals bàsics, hàbits alimentaris saludables, dieta mediterrània, recerca en dieta mediterrània (Predimed Plus).

Sessió 3. Hàbits alimentaris saludables i Dieta Mediterrània

Dia: Dissabte 16 de febrer

Horari: 10h a 14h

Coordinació de la sessió: Dr. Xavier Pintó

Idioma: Català i castellà

Sessió 4. Com dur a terme una alimentació saludable? De la panificació al plat

Dia: Dissabte 2 de març

Lloc: Fundació Alícia - Camí Sant Benet, 08272 Sant Fruitós de Bages, Barcelona

Coordinació de la sessió: Alba Adot

Sessió a càrrec de:

Idioma: Català, castellà i anglés

• Part teòrica-demostrativa:

Recomanacions dietètiques i nutricionals, per part d’una nutricionista-dietista de Fundació Alícia, sobre com dur a terme una alimentació bona, sana i sostenible. La teoria anirà acompanyada d’una demostració culinària per part d’un/a xef de la Fundació, on es podran veure elaboracions fàcils, ràpides i saludables pel dia a dia de la població general.

• Part pràctica:

Disseny i preparació culinària d'un menú tot adaptant-lo a les recomanacions generals de dieta equilibrada explicades a la part teòrica. Pràctica que es farà en grup i que caldrà defensar davant dels experts de la Fundació Alícia i dels companys del Bojos per la nutrició.