Mòdul 3 - Trastorns de la Conducta Alimentària

Sessió 11. Trastorns de la Conducta Alimentària

Dia: Dissabte 28 de setembre

Horari: 10h a 14h

Lloc: Hospital Universitari de Bellvitge - Carrer de la Feixa Llarga, s/n, L'Hospitalet de Llobregat, Barcelona

Coordinació de la sessió: Dr. Fernando Fernández-Aranda i Dra. Susana Jiménez-Murcia

Idioma: Català, castellà i anglès

Es revisaran els aspectes més actuals sobre els trastorns de la conducta alimentària, treballant des de les qüestions clíniques associades al diagnòstic i la detecció precoç, factors de risc, tractament i prevenció, fins a la recerca a nivell internacional.

Sessió 12. Cervell i situacions extremes de pes

Dia: Dissabte 5 d'octubre

Idioma: Català, castellà i anglès

Sessió 13. Intervencions i tractaments habituals i basats en les noves tecnologies