Mòdul 5 - Conclusions

Sessió 15. La comunicació social de la ciència + Taller d’idees / Preparació de projecte​

Dia: Dissabte 5 d'octubre

Horari:

• La comunicació social de la ciència: 10h a 14h

• Taller d’idees/Preparació de projecte​: 15h a 17h

Lloc: IBEC, Baldiri Reixac 10-12

Coordinació de la sessió: Pilar Jiménez

Sessió a càrrec de: Ester Sánchez y Pilar Jiménez

Idioma: Català / Castellà

Durant la primera part d'aquesta jornada descobrirem la importància de les fonts d’informació i treballarem com comunicar ciència a la societat.

Es realitzaran dos tallers pràctics, al primer treballarem les fonts d’informació científica així com els diferents formats en que es presenta aquest tipus d’informació; llibres, articles, webs, repositoris, blogs, etc.

La segona part de la sessió treballarem diferents estratègies per a comunicar ciència a la societat i analitzarem exemples de bones i males pràctiques de comunicació de la ciència als mitjans.

Després de dinar, la segona part d'aquesta jornada la dedicarem al plantejament de treballs finals del projecte. Els alumnes podran formar grups i plantejar el projecte que voldran presentar con a conclusió final a la seva estada. Cal destacar que no ha de ser un projecte desenvolupat si no només un plantejament de treball de recerca on es contempli l’interès del treball, els objectius i la viabilitat de ser posar en pràctica.

Sessió 16. Acte de cloenda

Dia: Pendent de confirmar

Lloc: IBEC, Baldiri Reixac 10-12

Coordinació de la sessió: Pilar Jiménez

Sessió a càrrec de: Pilar Jiménez

Idioma: Català / Castellà

Durant aquesta sessió es presentaran els treballs davant un comitè d’experts de l’IBEC que valorarà cada treball.

Es farà una petita sessió de comiat als alumnes.

<Tornar al Programa